Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2007

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ: "Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ"

Η Λάρισα θυμίζει μεθυσμένη πολιτεία και άπαντες απολαμβάνουν το νέκταρ της επιτυχίας. Ο Νεκτάριος Αλεξάνδρου δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του τις ανεπανάληπτες στιγμές που έζησε στην Αγγλία. Ο Κύπριος επιθετικός μιλώντας στο «Sportime» γύρισε δύο μέρες το χρόνο πίσω και έζησε ξανά τις μεγάλες στιγμές. Θυμήθηκε το... μπουγέλο στα αποδυτήρια και γενικότερα την πρώτη εντύπωση που είχε στο άκουσμα της Μπλάκμπερν. Ο Αλεξάνδρου βέβαια δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι ήταν μακράν η καλύτερη στιγμή στην καριέρα του!

Η ΑΕΛ έχει γράψει ιστορία. Εχετε συνειδητοποιήσει τι πετύχατε;

Ακόμη δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πόσο μεγάλη είναι αυτή η πρόκριση. Για μένα είναι η μεγαλύτερη στιγμή στην καριέρα μου. Η επιτυχία μάς ανοίγει την όρεξη. Και πρέπει να δουλέψουμε ακόμη πιο σκληρά γιά να έχουμε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.

Όταν έγινε η κλήρωση φάνταζε βουνό η πρόκριση...

Κι εγώ για να πω την αλήθεια δεν είχα και τα πιο αισιόδοξα συναισθήματα Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ότι θα ήταν δύ ο πολύ καλά παιχνίδια για μας και ότι αν δίναμε τον καλύτερο εαυτό μας θα μπορούσαμε αρχικά να πάρουμε κάτι καλό. Πιστεύαμε ότι έπρεπε να κάνουμε κάτι καλό στην έδρα μας και εφόσον ήρθε το καλό αποτέλεσμα, πιστέψαμε στην πρόκριση.

Τώρα ποιον αντίπαλο θέλεις για τους ομίλους;

Δεν μπαίνουμε σε αυτήν τη διαδικασία. Είναι λίγο περίεργο, εξαρτάται με ποιες ομάδες θα παίξεις εντός και με ποιες εκτός έδρας. Ωστόσο, τώρα κοιτάμε την Κυριακή. Τέλος οι χαρές. Θα ξεκουραστούμε και θα περιμένουμε την Τρίτη την κλήρωση.

Η ΑΕΛ μπορεί να ανταποκριθεί στους τρεις στόχους;

Πιστεύω πως ναι. Βέβαια, δεν θα είναι και το πιο εύκολο πράγμα, αλλά υπάρχουν πολλοί παίκτες. Με την κατάλληλη κατανομή του χρόνου υπάρχουν πολλά παιδιά στην ομάδα που μπορούν να βοηθήσουν. Δεν στηρίζεται η ομάδα μόνο σε 11 παίκτες και νομίζω ότι όποιοι κληθούν σε οποιονδήποτε αγώνα θα μπορέσουν να ανταποκριθούν. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε καλή παρουσία και στις 3 διοργανώσεις.

Ποιο ήταν το κλίμα στα αποδυτήρια; Είπατε κάτι στον Κλέιτον;

Περισσότερο πανηγυρίζαμε όλοι μαζί και δεν το πήγαμε τόσο στο προσωπικό. Ήμασταν συγκρατημένοι στους πανηγυρισμούς, απλώς ρίξαμε λίγα νερά στα αποδυτήρια, πανηγυρίσαμε και όλα καλά.

Καθιερώνεσαι σταδιακά και φέτος φαίνεται να είναι η χρονιά σου;

Έχω ξεκινήσει καλά τη χρονιά και θέλω να τελειώσω έτσι και ακόμη καλύτερα Ο στόχος μου είναι να κάνω μία από τις καλύτερες χρονιές στην καριέρα μου. Είμαι αισιόδοξο από την πορεία της ομάδας και θέλω να συνδυάσουμε καλά αποτελέσματα και καλή προσωπική παρουσία.

Αφιερώνεις κάπου την πρόκριση;

Στον κόσμο της ΑΕΛ που ήταν στο πλευρό μας, στους δικούς μου ανθρώπους που στάθηκαν στο πλευρό μου ειδικά την περσινή χρονιά που είχα πρόβλημα τραυματισμού. Και φυσικά στους συμπαίκτες μου στους οποίους ανήκει αυτή η πρόκριση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: