Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: "ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΟΛΥ ΑΤΟΜΙΚΑ"

Γιώργος Δώνης: «Νομίζω ότι ήταν ένα ανοιχτό ματς, όπου στην εξέλιξη του παιχνιδιού έπαιξε σημαντικό ρόλο, η αποβολή του τερματοφύλακα της ΑΕΚ. Για την ομάδα μου, αυτό που μπορώ να πω, είναι πως χρησιμοποίησε όλες τις μεθόδους και τους τρόπους ανάπτυξης της, είτε από τον κεντρικό άξονα είτε με πλαγιοκοπήσεις, φτάνοντας πολλές φορές την μπάλα γύρω από την περιοχή της ΑΕΚ, αλλά παρότι δημιουργήσαμε ευκαιρίες και δεν τις τελειώσαμε, οι τελικές μας προσπάθειες δεν ήταν οι κατάλληλες ώστε να βάλουμε κάποιο τέρμα.

Προσπαθήσαμε αρκετά μέσα στο παιχνίδι να σκοράρουμε, αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου όμως από την ομάδα μου σήμερα, ήταν το γεγονός ότι δεν παίξαμε ομαδικά και παίξαμε πολύ ατομικά. Αυτό δεν μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε δύσκολες καταστάσεις για την άμυνα της ΑΕΚ. Η αλήθεια είναι πως η ΑΕΚ αμύνθηκε πολύ καλά με 10 παίκτες στο μισό γήπεδο και όπως καταλαβαίνετε δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, να διασπάσεις μια άμυνα που σε περιμένει στο μισό γήπεδο. Αξίζουν συγχαρητήρια στην ΑΕΚ, που κατάφερε με έναν παίκτη λιγότερο, να πάρει αυτό το παιχνίδι. Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθεια μας, έχουμε πολύ δύσκολα παιχνίδια μπροστά για να πάρουμε αποτελέσματα και να κυνηγήσουμε την διάκριση στην Ευρώπη» .

Φερέρ: «Είναι πολύ σημαντική αυτή μας η νίκη και εγώ προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους ποδοσφαιριστές μου, αφού καταφέραμε να συνεχίσουμε ένα πολύ καλό σερί, με μηδέν παθητικό στην άμυνα μας και 15 βαθμούς σε πέντε αγώνες. Όσον αφορά στον Μαντούκα, δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, απλώς πιστεύω πως έχει ακόμα την επιθυμητή αγωνιστική ετοιμότητα και αυτό που είπα από την αρχή είναι πως θα ήθελα να ενισχύσω την ομάδα από τα άκρα, για αυτόν τον λόγο προτίμησα τους Ράμος και Μανού. Ήθελα να καλύψω και τα κενά που ενδεχομένως να αφήνει ο Μαντούκα, ο οποίος δεν μπορεί εκ των πραγμάτων, να αγωνίζεται και στην άμυνα και στην επίθεση»

Δεν υπάρχουν σχόλια: